Is it gonna RAIN???

http://www.livewxradar.com/ <<<<< find out if its going to rain befor you go for a ride. . or if you like jst ride in the rain :thumbsup:

accuweather.com

Been using it since 2002.

NOAA.

you can get the weather on the interwebs?

Yup. And not only do you NOT have to wait for the six o'clock news it is just as accurate as the tv weather guy.

yeah you just have to look at what direction of the green is floating lol you can get an idea if there is any thing coming your way.

you can get the weather on the interwebs?

I thought this thing was only for porn....

But wait, they have naked news (and weather!) Gotta love the internet!

+1 on wunderground. I use that site sometimes for r/c glider wind conditions.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now