Jump to content
Sign in to follow this  

GoPro HD Motorsports HERO $160

Recommended Posts

That is a heck of a deal. I am betting that since the GoPro Hero2 is out someone is trying to clear out their old stock.

Now is the time to buy one if you want one.

cheers

dangerous dave

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yea I had to do it as well. lol....forced my hand. been close to buyin a contour a few times cuz of price, but I mean this is the same price as those! Plus, i had a $25 ebay gift card layin around, soooo...did it up. Thanks for the link, great deal!

Now, i needa decide how i wanna mount it...thinkin a chest protector mount...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yea I had to do it as well. lol....forced my hand. been close to buyin a contour a few times cuz of price, but I mean this is the same price as those! Plus, i had a $25 ebay gift card layin around, soooo...did it up. Thanks for the link, great deal!

Now, i needa decide how i wanna mount it...thinkin a chest protector mount...

I really shouldn't have spent the money on it, but oooooh well...hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

I really shouldn't have spent the money on it, but oooooh well...hahaha

Yea i probably didn't need to either, LOL! Look on the bright side, if you change your mind when you get it, could probably re-list it for 170 BIN and re-sell it, HAHA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Reply with:

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...